Followers

Sponsored Advertisement

.

JALAN-JALAN CARI MAKAN : KENNY ROGERS ROASTERS

Assalamualaikum..salam sejahtera.. lama rasanya tak tengok blog lately... terlalu sibuk sangat seminggu dua ni.. tidur pun tak berapa nak cukup.. sungguh2 sibuk .. sabtu hari tu (24 march 3012), norzi masak pagi dan tengahari. Lepas asar, kami ke Jusco Equine untuk beli2 barang sikit.. i bought a new camera! Alhamdulillah.. Kali ni i dont buy for myself because dah several times i bought to reward myself ..tapi semua tak ok, hilang, rosak, jatuh, and ada satu  tu picture quality problem tak satisfying and kali ni hubby plak belikan norzi.. Thanks abang.. i really appreciate it. 

Lepas penat, bawa anak2 main2 kejap kat pusat mainan... lepas tu sorang-sorang merengek nak makan ...kami pun .isi perut dulu sebelum balik.. atas permintaan anak sulung dan yang kedua tu nak makan kenny rogers, kami sekeluarga pun makan la kenny rogers.. berselera semua makan dan semua habis licin.. bagusla sebab tak membazir... 




welcome to Kenny Rogers Roasters





 fresh fruits..part of my side dishes..







pilihan kenny rogers quater meal with 3 side dishes... pilihan yang tiga ni memang menjadi pujaan anak tekak Norzi.. memang suka sangat dengan kombinasi rasanya... blackpepper sauce pulak 2 mangkuk kami makan extra.. sebab bila ada sauce yang cukup barula rasanya naik ..:)




 ni anak norzi , kakak dan abang ambil meal kids yang sama... yang kakak makan habis licin... tapi si abang hanya makan ayam saja... dan macaroni baby yang habis kan... :)




air ini memang sedap//






muffin ni dulu lebih besar saiznya berbanding skg....hehe










Sekian sahaja corat coret hari ini..tips, sekiranya anda nak outing untuk bawa keluarga makan bersama... Kenny Rogers Roasters memang sesuai.. rasanya pun sedap dan agak istimewa dari meal biasa.... sesekali apa salahnya kita menghadiahkan saat2 istimewa bersama anak2 dan orang tersayang.. pastinya setiap detik masa yang kita lalui dengan anak-anak dan orang tersayang akan menjadi pengalaman dan sejarah terbaik untuk anak2 , insan tersayang dan diri kita sendiri.. 





No comments:

Post a Comment


“Semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan balasan yang terbaik.”.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...