Followers

Sponsored Advertisement

.

RESEPI : AYAM GORENG BBQ BEREMPAH 5 STAR

Assalamualaikum... selamat malam .. just nak share malam semalam dah lewat malam , anak Norzi tak berapa sihat.. tiba2 tengah-tengah malam minta nak makan ayam goreng.. nasib baik ada stok dalam freezer :) . Norzi beli perisa ayam BBQ Berempah brand 5 star. Sebenarnya, niat di hati masa beli hari tu nak beli drummet... tapi terbeli ayam semua bahagian... tapi rasanya memang recommended. Sedap.

Ayam  BBQ Berempah segera brand



Untuk mummy yang tak berapa nak ada masa.. atau nak jadikan ni stok untuk masa kecemasan sangatla sesuai...  kalau masak, make sure minyak betul2 panas tapi api tak besar..supaya ayam masak sampai ke dalam..dan rasanya sedap , takla masak di luar , mentah di dalam.





Ini lah rupa ayamnya bila dah siap di masak... budak-budak memang suka sangat...  kalau nak buat stok silakan ya :)  tapi kalau dapat yang drummet tu memang best, perisa sama saja...cuma bahagian ayam tu yang best.. :)

Salam dari Norzi

No comments:

Post a Comment


“Semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan balasan yang terbaik.”.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...