Followers

Sponsored Advertisement

.

KEPUTUSAN PENILAIAN KURIKULUM SEK.RENDAH 2

Assalamualaikum..kelmarin sibuk2 Norzi cari semua dokumen anak untuk perjalanan kami ke Sabah..terjumpa satu kertas yang sangat2 bermakna. Ironinya, Norzi belum pulangkan kertas tu pada pihak sekolah .. owhhhh belum ditandatangani lagi...  cepat-capat Norzi tandatangan dan taktau bila masa yang sesuai untuk dihantar semula pada guru sekolah sebab peperiksaan akhir akan bermula dalam seminggu dua lagi... tapi tak mengapa,, Norzi mengabadikannya di sini supaya menjadi satu tanda ingatan dan rujukan untuk anak Norzi.

Semoga kakak berusaha lebih lagi selepas ini. Tengok ada B kat situ... can u see that kakak?
There are spaces for improvement kakak. yang penting USAHA dan FOCUS. Tahniah dari mama but next time mesti berusaha lagi dan lagi because i know u have the potential dear. 



Akhir kata selamat maju jaya untuk semua murid yang akan menduduki peperiksaan akhir tahun pada pertengahan Oktober nanti. InsyaAllah, dengan usaha, focus dan doa anda tentu dapat memberikan yang terbaik. 

No comments:

Post a Comment


“Semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan balasan yang terbaik.”.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...