Followers

Sponsored Advertisement

.

NASI LEMAK SEDAP DI CYBERJAYA



Assalamualaikum dan salam sejahtera,mohon maaf, norzi rasa capat nya setiap hari berlalu... lama sangat Norzi tak update sini.InsyaALlah Norzi cuba update dan kongsi sikit-sikit... Ok ni Norzi sharekan tempat yang sedap untuk anda makan nasi lemak. Walaupun nasi lemak ni tak berapa baik utk kesihatan bagi orang yang kurang bersenam macam Norzi ni, tapi Norzi makan juga sebab menyelerakan.

Lokasi untuk beli nasi lemak ni  di bangunan JPA , Cyberjaya. Tapi oleh sebab di situ bangunan kerajaan, maka hari Sabtu dan Ahad tak da di jual di situ. Tempat ini diperkenalkan oleh seorang rakan Norzi. Norzi baru pertama kali cuba di situ. Kalau anda nak pergi makan yang sedap macam kat bawah ni , stall pertama dari kanan. Nasi lemak ni di bungkus siap2. Kiranya nasi lemak bungkus la ni. CUma Norzi buka nasi lemak ni dan tambahkan paru dan juga kuah kari. Harga bagi nasi lemak yang sedap ni hanya RM2.30. Murah kan. Rasanya pula memang sedap dan Norzi makan sampai licin tau :) Memang thumbs up la untuk nasi lemak bungkus tambah paru dan kari ni , dan yang paling penting sangat murah . Sangat-sangat suka dan InsyaAllah akan pergi makan sini lagi :)



Ni adalah gambar nasi lemak bungkus dengan paru dan kuah kari

No comments:

Post a Comment


“Semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan balasan yang terbaik.”.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...