Followers

Sponsored Advertisement

.

PASANG NIAT UNTUK KAUM WANITA





  • Assalamualaikum , baca ni dan nak share dengan rakan-rakan semua..
    Jom sama2 kita pasang niat mulai dari saat ini:
    1. Saya hanya mahu kelihatan cantik hanya untuk Encik SUAMI.
    2. Saya hanya mahu seksi di mata SUAMI.
    3. Saya mahu lakukan yang terbaik untuk SUAMI, anak-anak dan juga family. Jadikanlah saya wanita solehah yang sanggup berbakti demi Agama, Bangsa dan Tanahair saya....

    Amin...amin...ya rabbal a'lamin...
    Terima kasih semoga bermanfaat ~
    di petik dari FB (Harum Ikhlas)

No comments:

Post a Comment


“Semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan balasan yang terbaik.”.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...