Followers

Sponsored Advertisement

.

SALAM RAMADHAN DARI NORZI SEKELUARGA

Assalamualaikum dan salam sejahtera, 


Alhamdulillah , bulan Ramadhan kali ini Norzi dan keluarga masih di berikan nikmat dari NYA untuk melakukan ibadah. Semoga kita semua sentiasa di bawah lindungan NYA dan mendapat berkah.

Bersempena dengan bulan Ramadhan ini, Norzi sekeluarga ingin mengambil kesempatan untuk memohon ampun dan maaf kepada semua yang mengenali Norzi , suami, anak-anak. Norzi juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pelanggan-pelanggan, fans, follower Norzi Beautilicious House, kepada semua agen dropship yang disayangi, yang tidak putus-putus memberi sokongan, dan juga semua followers Norzi Foodilicious House Mohon maaf yang tidak terhingga sekiranya ada sebarang perbuatan , tingkah laku atau  kata kata yang di disengajakan. Sesungguhnya kami hanya insan yang lemah dan tidak dapat lari dari kesilapan. Salam ceria dari Norzi sekeluarga dan selamat menunaikan ibadah puasa.


Alhamdulillah malam tadi kami sekeluarga sempat menunaikan solat tarawikh di rumah. Atas faktor Norzi mempunyai anak kecil , jadi kami lakukannya di rumah dan di imamkan suami. Ianya pengalaman yang indah . Somoga kita semua diberikan kekuatan utk mengharungi  bulan Ramadhan ini.Sekali lagi, selamat menunaikan ibadah puasa.

Salam ceria ~Norzi~





2 comments:


“Semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan balasan yang terbaik.”.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...