Followers

Sponsored Advertisement

.

MAKAN DI MANHANTTAN FISHMARKET

Assalamualaikum dan salam sejahtera... .. Hari ni Norzi nak story pasal last week hehehe. Last week  Norzi ke Alamanda Putrajaya. Seorang rakan Norzi roger nak belanja makan lunch di Manhanttan Fish Market. Pernah makan di Manhattan Fish Market di Alamanda Putrajaya tak? Yang pernah makan ok la.. tapi yang tak pernah ke sini boleh la makan di sini , lokasi bersebelahan dengan Secret Recipe . Entrance dari luar.

Last Norzi makan masa Anniversary perkahwinan ke 5 kalau tak silap. huih lamanya... anak pun sorang lagi masa tu. Norzi makan di IOI mall, dan Manhanttan Fish Market di IOI pun dah tutup dah sekarang, dan sekarang tempat tu jadi tempat Ayam penyet. Masa makan dulu menu tak banyk sangat. Sekarang nampak lebih variety dan ada pakej yang ok sekitar dari harga Rm15.90 utk set tengahari. 


ni  la menu Norzi harga ni RM29 package ya . ice lemon tea kena add lagi ...










Sambil borak-borak.. sambil menikmati makanan tengahari kami.. perut lapar memang la sedap kan...lagi lagi Norzi orang belanja ...lagiii sedap :) thanks to Nabiha sudi belanja i.  Anak Norzi dapat whatsapp gambar ni dari Norzi, terus merengek nak makan sini... masih tak sempat nak bawa weekend hari tu pack... weekdays memang sangat2 penat , sebab budak budak pun sekolah... so kena tunggu lagi ni.  Hujung minggu ni InshaAllah pack dengan family in law . So to my beloved daughter, kena tunggu nanti ada masa je boleh pergi :)








ini dory fish yang kawan norzi order. Package ni murah sikit RM15.90 /set, order dari jam 11pg hingga 3ptg sahaja. Ada Dory fish, rice, vege, mushroom soup, dan juga Air. semua package. murah kan? :)

kepada yang tak tau mana nak makan ... boleh cuba di sini.

Salam ceria dari Norzi~ 




















No comments:

Post a Comment


“Semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan balasan yang terbaik.”.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...