Followers

Sponsored Advertisement

.

TIPS UNTUK NUFFNANG CPC CAMPAIGN , CPUV CAMPAIGN DAN SPONSORED POSTS

Assalamualaikum and hi all,


This entry is exactly like my entry in Norzi Beautilicious House. I am happy to share it with all of you readers :) .Happy reading~



Untuk kali ini Norzi sharekan CPUV campaign di Norzi Beautilicious House dan Norzi Foodilicious House. Alhamdulillah , kalau dua tahun lepas tengok memang kosong di bahagian CPUV , kebelakangan ini ada CPUV Campaign yang singgah. Terima kasih kepada rakan-rakan maya yang sudi memberi sokongan antara satu sama lain. Blog-blog rakan lain lagi banyak senarainya tetapi Norzi masih tetap ingin berkongsi entry ini Untuk pembacaan readers n followers berkenaan CPUV (Cost per Unique visit ) . Macamana nak dapatkan iklan-iklan nuffnang ni.. Di bawah adalah tips untuk jenis-jenis iklan yang telah di petik dari Nuffnang.


                         Closed up Nuffnang CPUV Campaigns



 lists of CPUV Campaigns

Macamana sebenarnya untuk dapatkan iklan-iklan ini? Untuk mendapatkan CPUV Campaigns , adalah berdasarkan sasaran pembaca anda, perkara yang diblogkan , genre dan pengaruh blogger. 

Sementara peluang untuk mendapatkan Sponsored posts dan Advertorial pula biasanya akan diperolehi bagi mereka yang mempunyai unique visitor yang ramai pada suatu masa tertentu. Contohnya sejumlah 90,000 pelawat dengan IP yang berbeza dan pelawat itu di kira sebagai pelawat baru dalam suatu bulan merupakan satu pencapaian statistik yang mengagumkan. Oleh itu tawaran Advertorials mungkin bakal diterima.  Blogger boleh membuat semakan statistik pelawat anda di bahagian Blog Stats. Berapa jumlah Unique visitors yang terpapar. 


Jumlah unique visitor Norzi Beautilicious House pada bulan lalu  : 17,197
Total view pada bulan lalu : 52,965


Berikut merupakan tips- tips untuk Sponsored Post,  CPUV Cmpaign dan CPC Campaign
Tips for Sponsored Post
Some Nuffnangers reach a level of blogging that is so amazing, it attracts an abundance of advertisers. When this happens, the opportunity of Sponsored Posts and Advertorials will come flowing.


Tips for CPUV Campaign

Advertisers select blogs for CPUV campaigns based on several criteria such as a blog's target audience, blogging genre and influence. For example, a cosmetics company would be more likely to select a fashion and beauty blog with female readers to advertise on.



Tips for CPC Campaign
CPC campaigns are perks that every nuffnanger gets to enjoy. Whether you blog about tech or about food, CPC ads will generate you earnings as long as your readers click on your ads. 

Source : Nuffnang

Happy blogging!
~Norzi

3 comments:

  1. wow bestnya. tahniah, murah rezeki. terima kasih for tips.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah, terima kasih mat nor..

      Delete
  2. round round terjumpa blog ni.hehe.mmg berkesan tips yg diberikan..harap smua disini dpt support satu sama lain..jemputlah dtg ke blog http://blogyangkosong.blogspot.com.. moga2 earnings kite smua bertambah..huuhuh..jgn lupe klik ads nuffnang juge ye..hehe

    ReplyDelete


“Semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan balasan yang terbaik.”.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...