Followers

Sponsored Advertisement

.

KEMPEN IKLAN NUFFNANG STATISTIK CPUV

Assalamualaikum,

Salam Ramadhan di pagi Selasa yang mulia. Salam ceria untuk semua. Semoga semuanya sihat-sihat belaka. Syukur Allah masih memberikan kekuatan tubuh badan dalam mengharungi kehidupan di muka bumi NYA ini.

Norzi ingin kongsikan dengan rakan-rakan, pagi ini, saja tengok-tengok Nuffnang earnings. Alhamdulillah , ada iklan terbaru untuk CPUV (Cost Per Unique Visit) . Ini untuk kedua-dua blog Norzi, iaitu Norzi Beautilicious House dan Norzi Foodilicious House. Norzi ringkaskan seperti di bawah dan bergambar juga :)


Ikea-June Sale Campaign -Norzi Beautilicious House
Ikea - June Sale Campaign - Norzi Foodilicious House
S&P Food-oconut Milk Campaign- Norzi Foodilicious House
Dove Hairfall Rescue - Norzi Beautilicious House


CPUV (Cost Per Unique Visit)

Terima kasih Nuffnang sudi juga iklan-iklan ini singgah di blog Norzi ... Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi berkunjung. Kepada kawan-kawan jangan lupa klik klik klik iklan ya, dapat juga kita ketahui apa sebenarnya produk yang cuba dipromosikan kepada kita.... Norzi pun kalau merayap ke blog lain mesti nak klik iklan .. sebab iklan yang dipaparkan sangat attractive ..teruja je nak tahu promosi apa yang ada... termasukla berminat dengan iklannya secara menyeluruh.. dari segi warna , cara olahan, pergerakan memang ada daya tarikan tersendiri.  Itu lah cabaran dunia pengiklanan sekarang.

Apapun, Norzi berharap akan lebih banyak iklan lagi selepas ini. Semoga blog kendalian Norzi sentiasa menarik perhatian pemilik iklan. Sekali lagi , terima kasih kepada semua. Salam Ramadhan al mubarak..

psst!! sekiranya anda ada cerita nak dikongsikan atau ada petua2 nak share , boleh email norzi di norzibeautilicioushouse@gmail.com , sekurang-kurangnya Norzi boleh panjangkan di sini. Semua benda yang baik-baik untuk kebaikan semua Insya Allah boleh.

Salam ceria,
Norzi~




2 comments:


“Semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan balasan yang terbaik.”.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...