Followers

Sponsored Advertisement

.

BELI KASUT DI ALAMANDA PUTRAJAYA


Mood men'reward' diri sendiri.. Sejak kebelakangan ni Norzi rasa kaki Norzi macam lebih besar dari saiz asal. Norzi fikir kaki tidak akan membesar selepas mencecah usia 17 tahun, rupanya Norzi silap. Itu andaian Norzi , bukan fakta. Kalau dahulu masa  baru tamat pengajian, saiz kasut Norzi adalah 6. Tetapi sekarang saiz bertambah satu. Adakah mempunyai kaitan dengan berat badan? :(

Kali ni sesi men'reward' adalah memburu sepasang kasut yang Norzi dah lama idamkan . Selain dari reward, ianya sebenarnya satu keperluan untuk Norzi. Norzi suka kasut yang tahan lasak, tahan lama, sedap di pakai... Sebelum ini Norzi dah beberapa kali membeli kasut seperti yang Norzi cerita di sini dan beberapa sesi lain yang belum sempat di masukkan lagi di dalam blog ini. [Insya Allah soooon akan update]






Kasut Clarks , di Clarks  Alamanda


Kasut Clarks mempunyai pelbagai design. Norzi sepatutnya ke Mid Valley, untuk dapatkan design yang Norzi suka, oleh sebab hari ini Norzi perlu ambil anak sulung Norzi di sekolah di Bangi kerana pertandingan Nasyid, maka hubby Norzi tidak mahu masuk ke kawasan Mid Valley kerana dikhuatiri terperangkap di dalam kesesakan lalulintas. Jadi Norzi ke Alalmanda sahaja. Last pair untuk design yang Norzi suka. Norzi ambil size 6. Tapi size UK 6 tu kira besar... sebab dah suka , ambil juga dan sebab itu adalah last pair... tapi memang suka sangat dengan kasut ni.. Semak gambar, satu pun tidak ada gambar kasut Norzi. Nanti ada kelapangan Norzi tangkap dan update di sini.


Di hadapan Clarks , Alamanda Putrajaya

Sebenarnya jarang Norzi dapat bergambar , sebab kebanyakan masa camera di tangan Norzi , jadi gambar sendiri tiada. 

Clarks berada sebaris dengan modernmum boutique di Alamanda Putrajaya. Selepas membuat belian, Norzi dan hubby terus sahaja ke Bangi untuk mengambil anak sulung kami. Anak Norzi yang kecil ni time mama nak beli belah , ada je ragam dia..tak habis lagi pujuk manja seorang ni.. Khalisah nak kasut Clarks satu.. memang smart kasut budak kat dalam tu.. tapi..eii... si comei ni , pitam mama beli kasut Clarks untuk awak.. pakai sekejap je tak berbaloi comei..tak dapat kasut, dia buat mukalah...  sebab itulah Norzi suka shopping seorang .. Hubby Norzi tidak berapa menjiwai istilah bershopping atau window shopping, dan hubby tak suka belek.. Norzi sukaaa belek-belek sebelum beli :))) contradict sungguh... jadi kalau Norzi bershopping dengan hubby sangatlah stress sebab nak beli laju-laju... Norzi tak boleh fikir dan membuat keputusan segeralah macam tu.. tambah lagi... anak pula meragam-ragam... alahai hilang mood.. dan terus tak jadi hendak bertherapy.. kelakarkan..

Jadi biasanya kalau hendak bershopping , Norzi shopping seorang diri.. atau semasa keluar dengan kawan-kawan perempuan lain , alhamdulillah setakat ni hubby izinkan ... biasanya shopping seorang time weekdays..dan mama la paling happy .. kerana bershopping atau window shopping ni merupakan therapy untuk wanita, dan memang Norzi akui kebenarannya. :)



Selamat berterapi.
Norzi~

No comments:

Post a Comment


“Semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan balasan yang terbaik.”.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...