Followers

Sponsored Advertisement

.

IKLAN CPUV NUFFNANG ( Xperia Z2 Launch dan IKEA -SISAN)



Assalamualaikum dan selamat pagi.. hari Ahad dah.. Semalam dan hari ini banyak tak ke kenduri kendara atau jamuan hari raya? Semalam cousin Norzi datang , mak, abah ,kakak Norzi pun datang. Lepas tu terus ke rumah rakan untuk jamuan hari raya dan juga ke rumah adik ipar , gathering hari raya... Rumah rakan lagi seorang tak dapat hadir sebab masa yang tidak mengizinkan. Terima kasih kepada semua yang menjemput kami sekeluarga dan menjamu juadah yang sedap-sedap. Semalam langgar pantang dah. Pantangnya adalah jangan makan banyak . Tapi semalam makan bukan main banyak :(
Macamanana ni ... memang masalah sendiri la tu. 

Ok back to the story . Pagi ni Norzi semak Nuffnang. Terima kasih Nuffnang , iklan CPUV baru bertambah ... Untuk Xperia Z2 Launch ni dah ada sejak 31 Julai 2014..  Ni terbaru ada IKEA SISAN. Norzi dapat di kedua-dua blog Norzi , iaitu Norzi Beautilicious House dan Norzi Foodilicious House. Kedua-dua ni bermula pada 14 Ogos 2014. So , kalau nampak iklan ni, kawan-kawan boleh tolong klik , klik ya, boleh dapat info terkini berkenaan Xperia dan Ikea-Sisan ni.



CPUV (Cost-per-Unique-Visit) Campaigns

Terima kasih sekali lagi . 
Salam ceria;
~Norzi











No comments:

Post a Comment


“Semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan balasan yang terbaik.”.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...