Followers

Sponsored Advertisement

.

IKLAN CPUV : SUNSILK SILHOUETTE

Assalamualaikum , hari ini ada beberapa iklan CPUV tambahan di blog Norzi. Terima kasih kerana memilih platform Norzi Beautilicious House dan Norzi Foodilicious House sebagai platform untuk beriklan. Ianya adalah list terpanjang dengan status 'On-Going' . Alhamdulillah biar lama pun tak apa :). BTW , anda boleh klik iklan-iklan terpapar untuk mendapatkan maklumat lanjut berkaitan produk.

Untuk 1 Oktober 2014, Iklan yang baru dapat adalah Sunsilk Silhouette. Ini tentulah iklan shampoo..Suka shampoooo... sebab bila shampoo rambut jadi bersih , bebas habuk , bebas saki baki peluh dan rasa fresh. Biasanya kalau Norzi pening-pening sikit atau rasa nak di urut ada satu salon di Taman Putra Perdana yang cuci rambut sambil urut kepala. Eii sukanya.. memang kalau symptom sakit kepala datang Norzi perlukan tukang urut kepala, terus ke salon ni. Ada banyak salon di Taman Putra Perdana, tapi salon ni agak murah berbanding lain, sekali cuci siap package urut kepada hingga bahu  sekitar RM16. 



Iklan Nuffnang CPUV status 'On Going'


Salam ceria.
~Norzi

No comments:

Post a Comment


“Semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan balasan yang terbaik.”.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...