Followers

Sponsored Advertisement

.

REWARD & RECOGNITION

Minggu lalu Norzi menghadiri sessi reward and recognition day untuk team yang terlibat dengan project khas yang sangat menuntut komitmen yang tinggi kerana bersifat operation. Semasa sesi reward and recognition day, kami di bahagikan kepada beberapa kumpulan , dan ianya sangat-sangat mengujakan kerana kami bermain bowling. Pertama kali pengalaman Norzi bermain bowling. 





A gift

First time pegang bola bowling, macam-macam perasaan datang. Sebab permainan bowling menuntut kita melaksanakan permainan di khalayak ramai. dan sangatlah ramai manusia yang sedang menonton hahaha..  kira Norzi telah mengabaikan orang di sekeliling kerana kalau difikirkan dengan tidak tahu main dan malu , mungkin tak terlontar bola bowling yang mula - mula tersalah perhitungan , telah memilih bola berat dan banyak perkembangan dari satu game ke satu game lain.




Vacuum insulated tumbler

Terima kasih kepada pihak penganjur atas event, cenderahati dan jamuan makan. Semoga perjalanan projek dipermudahkan dan mencapai misi, InsyaAllah. 


Salam Ceria,
~Norzi




No comments:

Post a Comment


“Semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan balasan yang terbaik.”.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...