Followers

Sponsored Advertisement

.

PERADUAN MEWARNA "FUNTASTIC WORLD" CHUPA CHUP

Assalamualaikum, selamat berpuasa . Norzi just nak tulis pasal anak Norzi, Fatimah tahun 4 yang mewarna hari tu..... di sekolah Fatimah menganjurkan pertandingan:
'Peraduan Mewarna 'Funtastic World' CHupa Chup'. Lewat malam baru larat nak siapkan sebab keletihan, jadi anak Norzi tidur dulu.. oleh sebab dia mewarna , Norzi pun minta dia snap pic guna camera phone Norzi , tapi dia tangkap kabur la pulak. Tak melambangkan hasil kerja sebenar. Tak apa la , silap Norzi sendiri sebab tak tengok betul betul. Lukisan tu di abadikan di sini. Ni proses sebelum siap mewarna dan di bawahnya adalah selepas meawarna. Gambar terakhir dengan finishing fatimah tak tangkap, mungkin sebab mamai, jadi dia pun ala kadar aje la..

Pada hemah Norzi lukisan ini sebenarya menuntut pelajar mewarna dan warna-warna ceria yang boleh melambangkan unsur-unsur Fun dalam satu dunia fantasi.. Ianya kelihatan mudah walaubagaimanapun menuntut pemilihan dan gabungan warna yang tepat  untuk menyampaikan mesej fun, ceria, gembira sesuai dengan kehendak tema. :) 

Selamat mewarna! 
~Norzi~








No comments:

Post a Comment


“Semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan balasan yang terbaik.”.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...