Followers

Sponsored Advertisement

.

TESTIMONI VITAMIN C SHAKLEE

tertimoni vitamin c shaklee Kelebihan Vitamin C Shaklee Sebagai Vitamin Harian kebaikan vitamin c, faedah vitamin c, vitamin c, vitamin untuk kulit, vitamin ... Di Shaklee, vitamin c dikenali sebagai Sustained Release Vita-C.Kulit Cantik dengan Vitamin C Shaklee
Kulit Cantik dengan Vitamin C Shakleeshajkee testimoni vitamin C shakele
Sedikit perkongsian testimoni tentang vitamin C yang Norzi ambil sekarang ni... Tahu tak, dalam banyak pembacaan Norzi tentang vitamin C, banyak review mengatakan bahawa vitamin C adalah salah satu nutrien yang paling selamat dan paling berkesan. Selain itu, Dr bertauliah pun menggalakkan pengambilan vitamin C. Umum mengetahui vitamin C baik untuk kesihatan dan kulit. Meh Norzi share khasiat dan kebaikan vitamin C Shaklee yang Norzi ambil ni:



Vitamin C : kepentingan, fungsi dan kebaikaannya. Amalkan pengambilan vitamin C


-Vitamin C Shaklee ini adalah vitamin C pertama yang natural bertindak secara 'Sustained release' yang berfungsi secara perlahan-lahan untuk memenuhi keperluan tubuh selama 24jam

-Vitamin C ini didatangkan dengan rumusan unik yang membenarkan pelepasan vitamin C secara perlahan-lahan dan berterusan selama 5 jam.

-Satu tablet membekalkan 500mg vitamin C iaitu bersamaan 7biji setengah oren. 

-Membekalkan Bioflavonoids yang bekerja untuk meningkatkan keberkesanan vitamin C 

- Tiada pembaziran berlaku kerana semua vitamin C yang digunakan ini akan dilepaskan ke dalam sistem tubuh kita secara perlahan-lahan mengikut keperluan tubuh badan

Selain itu , ianya sangat mudah untuk di telan . Biasanya Norzi ambil dengan segelas air suam







 Pengambilan vitamin C Shaklee , sehari satu biji sahaja :)



Dan...manfaat lain daripada kebaikan vitamin C ini termasuklah perlindungan terhadap kekurangan sistem imun, penyakit kardiovaskular , mengatasi masalah kesihatan pranatal , penyakit mata , dan kedutan kulit . Bila tahun silih berganti, usia kita pun semakin meningkat, pengambilan vitamin C dengan konsisten adalah penting bagi membantu mengekalkan kesihatan selain membantu memperlahankan proses penuaan. Ianya adalah fakta yang makanan yang seimbang dan cukup vitamin dan jika mendapat bekalan nutrien yang sempurna akan meninggalkan kesan terbaik untuk tubuh badan kita. Selain itu kalau di dalam pantang juga elok mengamalkan pengambilan vitamin C selain jamu-jamu tradisional.


Sustained release Vitamin C (500mg)



Selepas mencuba beberapa jenama, kini Norzi stick to Shaklee dan terkini , Norzi telah pun mendaftar menjadi ahli , jadi senang la kalau nak membeli pelbagai lagi produk rangkaian Shaklee kerana terdapat pelbagai makanan vitamin hinggalah ke set ibu mengandung, kulit muka , rambut, penjagaan rumah dan banyak lagi. 



Vitamin C Shaklee (180biji)

Vitamin C Shaklee ni atau pun nama lengkapnya Vitamin C and Citrus Bioflavonoids (Sustained Release Vita-C Plus didatangkan sebanyak 180biji sebotol. Maksudnya ianya tahan sehingga 6 bulan penggunaan, diambil sebiji sehari. Memang sangat berbaloi. Pengambilan vitamin C sangat digalakkan kecuali anda sangat patuh kepada jadual pemakanan tanpa meninggalkan buah-buahan yang kaya vitamin C setiap hari. Lagi satu, ibu mengandung atau ibu hamil sangat digalakkan untuk mengambil vitamin c . Set vitamin Pranatal atau vitamin set mengandung ni perlu di makan sepanjang proses kehamilan untuk perkembangan bayi.

Ok back to my story, sepanjang pengambilan Vitamin C ini , perkembangan baik yang Norzi boleh sharekan adalah struktur kulit Norzi nampak lebih baik berbanding sebelum mengambil vitamin C, selain dapat rasakan kulit semakin bersih dan kurang kena sakit tekak. Biasanya kalau Norzi tak tidur malam , or kurang tidur senang kena sakit tekak.


Kalau korang ada Vitamin C, sila habiskan...  ambil secara konsisten adalah terbaik. Tapi bagi yang berminat untuk mendapatkan sebotol Vitamin C ni boleh whatsapp Norzi di 019 3177872 at any time . 






Salam ceria,
 Norzi







No comments:

Post a Comment


“Semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan balasan yang terbaik.”.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...