Followers

Sponsored Advertisement

.

HARI MENGUNDI YANG DI TUNGGU-TUNGGU

Assalamualaikum, semalam Norzi dan suami pegi mengundi. Lepas siap aje terus keluar pagi tu sebab makan kat luar. Lepas satu, satu kedai singgah tapi ramainya orang... mula-mula pergi ke Restoran SK Corner di Puchong, tapi penuh sangat orang , malas nak bersesak sebab kitorang bawa anak-anak.So decided ke Serdang, tapi takut tutup juga, so terus ke Bangi. Kedai banyak tutup dan jumpa satu kedai ni, tak ingat nama tapi ada orang tengah tebar roti canai. Sebab hubby nak makan roti canai so terus la check in di kedai tu. Lepas sarapan terus ke Kajang. Hubby Norzi mengundi di Sg Sekamat.... memang sangat2 sesak...  Lepas 30 minit hubby selesai terus je menuju ke Kg Malaysia Tambahan, Sg Besi. Norzi mengundi si sana. di Sekolah Agama Rakyat. Dulu masa kecil2 Norzi sekolah di situ tapi dulu tak da bangunan tinggi.. sekrang dah ada 4 tingkat dah sekolah tu.Tinggi juga populasi kat sana sebab dulu hanya ada 4 kelas aje untuk sekolah agama. 

Ok, sambung balik, lepas je daftar terus je Norzi ke lorong 5. Di lorong tu tentula semua lahir tahun 70 an kot. Ramai sangat2 dan kena naik tingkat 2. Beratur memang seriously amat panjang/ siap peluh tak ingat ...jumpa ramai juga kawan-kawan sekolah lama, semua dah lain dah ...muka kenal.. nama lupa sudah ..:) 

Lepas aje Norzi mengundi,baru la cari tempat nak makan. Sebelum makan tu . sempat la kami sekeluarga ke IOI Mall . Eh siap shopping sikit. Sempat la membeli parfume utk diri sendiri dan juga hubby. Norzi ambil parfum Dreams Unlimited. Just want to reward myself walaupun banyak lagi perfum yang ada n belum abis.. masa test tu bau dia sedap dan tergoda... Hubby ambil white musk sport. Bau segar. Lepas tu untuk voters apat beli satu botol sabun RM1 sahaja. Yang botol merah n kuning tu . Satu Norzi satu lagi hubby layak membeli dengan Rm1 sahaja sebab jari ada warna biru.  Owh ya sempat lagi beli lip scrub.perisa mint ... nak scrub la bibir ni masa masa perlu hihi. .. dengan lip gloss tapi tu tak snap sebab dah masuk beg siap2.


close up sikit :)



Jalan-jalan lagi  nampak la outlet scholl ni , terus la norzi cari kasut yang paling sedap di pakai dan ada rupa sikit la. Maklumla design scholl ni bnyak mcm old school design sikit tapi tahap keselesaan maksimum. So Norzi sempat grab satu dan terus pakai wahahahaah..thanks to hubby sebab belikan Norzi ni... memang selesa ,, i like..alhamdulillah ada juga design yg berkenan di hati.

my scholl shoes


Sampai sini dulu, very fast entry , gambar x clear sbb gunacamera phone:( 
salam ceria ~norzi~


No comments:

Post a Comment


“Semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan balasan yang terbaik.”.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...