Followers

Sponsored Advertisement

.

TERIMA KASIH DAN SELAMAT MAJU JAYA

Assalamualaikum.. Hari ini hari terakhir Tuan Firdaus berkhidmat... Yang nyatanya,setelah 13 tahun, kehilangan Tuan sangat dirasai oleh kami semua. Jasa Tuan tetap akan di kenang. Semoga penghijrahan Tuan hari ini bukanlah suatu noktah dalam kerjaya Tuan, tetapi satu perjuangan khidmat yang berterusan dengan ilmu dan pengetahuan yang Allah kurniakan kepada Tuan.

Norzi dan rakan-rakan meraikan Tuan Firdaus di Secret Recipe, Cyberjaya. Konsep perjumpaan kami adalah santai. Perbualan kami ringkas, mengenang cerita hari pertama mengisi borang, kisah expected salary adalah kisah yang tetap akan dikenang serta banyak lagi topik perbincangan lain. Terima kasih sekali lagi Tuan atas khidmat dan nasihat tuan sepanjang kami di bawah pimpinan tuan. Semoga Tuan sekeluarga sentiasa dimurahkan rezeki oleh NYA.



Red velvet cake. 

Red velvet cake pilihan Norzi. Ya Tuan, kek pilihan Norzi yang paling besar, sedikit manis dan Norzi tidak dapat habiskan walaupun hanya sepotong! Misi mengurangkan pengambilan gula~ Tetapi caramel latte satu gelas habis.. alhamdulillah.



 Sesi Farewell bersama Tuan Firdaus ( Tuan Firdaus yang dimaksudkan adalah individu yang berbaju  hitam yang sedang memegang mobile phone)-sila spot the guy.



 Gambar kenangan hari terakhir bersama Tuan Firdaus



Ucapan selamat tinggal, selamat maju jaya dan bait-bait sajak penuh di whatsapp dan peti email, sebagai mengenang jasa dan khidmat Tuan. Pemergian Tuan sangat memberi kesan, dan mendapat perhatian rakan-rakan yang lain. Kata-kata semangat , ucapan maaf dan doa untuk Tuan juga tidak henti -henti di dalam group whatsapp.. Semoga doa-doa ini dimakbulkan oleh NYA.


Last but not least,  again I would like to wish you to have a bright and good days ahead.  You are really an outstanding person and I  wish you a lovely time doing whatever it is that you will do until we meet again, In sha Allah.


Terima kasih dan selamat maju jaya Tuan.
Jazakallah khairan kathira
~Norzi



No comments:

Post a Comment


“Semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan balasan yang terbaik.”.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...