Followers

Sponsored Advertisement

.

PENDAFTARAN AGEN DROPSHIP MASIH DI BUKA OLEH NORZI BEAUTILICIOUS HOUSE


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca.

Pada masa ini. mencari ruang untuk berniaga adalah terbentang luas, hanya usaha yang membezakannya. Sebagai seorang pembaca yang berwawasan , adalah terbaik untuk memasang cita-cita untuk pergi lebih jauh, dan lebih maju dari hari ini. Untuk mara ke hadapan , anda perlu memulakan sesuatu perniagaan. Atas persinggahan anda ke blog ini, maka Norzi membuka peluang kepada semua yang berminat untuk menceburi usahaniaga seperti di bawah :


1) Menjadi agen Dropship Norzi Beautilicious House

Pihak Norzi Beautilicious House mempelawa kepada semua yang berminat menjadi agen dropship Norzi Beautilicious House untuk membuat pendaftaran . Kami masih membuka peluang ini kepada 150 orang pertama yang mendaftar. 

Sekiranya berminat, emailkan ke norzibeautilicioushouse@gmail.com
tajuk email 'PENDAFTARAN AGEN DROPSHIP'
NAMA:
ALAMAT:
NO TEL:
Terma dan syarat, komisyen , gambar dan lain-lain akan diberikan di email anda.


2) Menjadi Agen Jualan Produk Shaklee bersama Norzi- dengan tips terbaik

Untuk maju bersama Norzi , lakukan pendaftaran bersama Norzi. Produk Shaklee mempunyai permintaan yang sangat tinggi selain ianya juga baik untuk tujuan pengambilan vitamin untuk diri sendri dan keluarga. Anda bebas untuk berdaftar di bawah seliaan Norzi , Insya Allah kita berkongsi cara untuk lebih maju. Setiap usaha yang di curahkan pasti akan mendatangkan hasil , cuma masa yang menentukan lambat atau cepat. 

Sekiranya berminat, emailkan ke norzibeautilicioushouse@gmail.com
tajuk email 'PENDAFTARAN AGEN SHAKLEE'
NAMA:
ALAMAT:
NO TEL:

Terma dan syarat, komisyen , gambar dan lain-lain akan diberikan di email anda.


Sebelum menceburi sesuatu bidang perniagaan dan bergerak lebih maju dan berdaya saing , setiap individu perlulah berani kehadapan dan sentiasa memberikan yang terbaik dalam setiap inci perniagaan yang dirancangkan. Mulakanlah walaupun sedikit dan berfikiran positif dalam setiap usaha yang diberikan. 


Terima kasih


Norzi~

No comments:

Post a Comment


“Semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan balasan yang terbaik.”.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...