Followers

Sponsored Advertisement

.

TAHNIAH HARIMAU MALAYA!

Assalamualaikum... selamat malam.. sambil type2 ... tengok2 FB ... tengok2 blog ..sempat lagi tengok Harimau Malaya beraksi malam ni antara MALAYSIA-INDONESIA ... seronoknya dengan kemenangan HARIMAU MALAYA.. Alhamdulillah dan tahniah kepada semua team. All of u are so great !

Kepada semua team Harimau Malaya.. Norzi mengucapkan tahniah dengan  kejayaan anda.. Terima kasih kerana mengharumkan nama Malaysia ..masa perlawanan dengan Thailand esok, buat yang terbaik juga :). 


Norzi bukan la fanatik sangat ... tapi kalau dah layan, memang tak lekang dah hihih.. dulu -dulu masa Norzi kecil, tengok perlawanan Rashid Sidek main badminton , siap berdoa , mengaji bagai supaya Malaysia menang. Hahaha memang tak dapat lupakan la, mak Norzi pun sama ,  kitorang memang penyokong terbaik  di rumah. Menjerit, menumbuk, gembira dan macam-macam aksi la masa tengok sukan badminton. Masa tu dalam 14 tahun yang lalu... lebih kurang la... semua tinggal kenangan :)  seronok la ingat balik... Benarla kata orang , kalau berpolitik kita tak dapat bersatu, tapi dengan sukan kita boleh bersatu memberi sokongan padu dan semangat membara yang mewakili MALAYSIA iaitu negara yang kita cintai.
 ~ LOVE ~NORZI~

No comments:

Post a Comment


“Semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan balasan yang terbaik.”.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...