Followers

Sponsored Advertisement

.

NORZI TERIMA NOTIFICATION BAYARAN DARI NUFFNANG


Assalamualaikum..selamat malam.. just nak share kat sini yang pagi tadi Norzi dapat notification di email berkaitan jumlah yang Norzi cuba nak cash out kan di dalam tabung Nuffnang. Tak banyak pun hehe tapi Norzi try sebab nak tengok berapa lama proses transaction berlaku. Norzi cash out pada bulan Oktober 2012. Sepatutnya cheque sampai di anggarkan pada middle Disember 2012. Tapi malangnya tak dapat sampaila Norzi notify Nuffnang dan mereka feedback sebab menyatakan ingin mendapatkan maklumat yang Norzi beri sama seperti maklumat dalam IC . Alhamdulillah pagi tadi dapat juga notification on payment advice. Baru payment advice ya,belum dapat payment pun :)

Bila sekali dah settle, harap2 insyaAllah lepas ni lebih mudah nak cash out kan jumlah duit tabung tu... Kepada yang nak tengok notification tu, boleh semak di bawah ya... ada beberapa maklumat penting yang norzi dah tapis :) .  Masih menunggu cheque tu menggunakan perkhidmatan mail. mungkin makan seminggu ada dua minggu... Harap2 cheque tak hilang di tengah jalan :)  Apa-apapun alhamdulillah... salam ukhwah ~


2 comments:

  1. hai,,salam kenalan sis,,singgah sini yer,,,

    ReplyDelete


“Semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan balasan yang terbaik.”.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...