Followers

Sponsored Advertisement

.

SPAGHETTI CHICKEN BOLOGNAISE AIR ASIA

Assalamualaikum,

Antara makanan yang Norzi pernah order di dalam pesawat Airasia adalah Spaghetti Chicken Bolognaise. Harganya RM12 untuk pembelian secara online. Pembelian online lebih menjimatkan , anda sebenarnya jimat 20% dengan pembelian makanan secara online melalui website Airasia. Tempahan ini di buat semasa penerbangan KL-Langkawi tempoh hari. 


 


Berat untuk sekotak ini adalah 270g.










Selain dari Spaghetti, Norzi juga memesan Nasi Baryani dan Nasi Lemak Pak Nasser. Kedua -dua hidangan nasi ini tidak menghampakan. Kami sekeluarga sukakannya. Walaupun perjalanan memakan masa lebih kurang 45minit ~ 1 jam, tetapi Norzi tetap beli juga kerana kami sukakan rasanya. Kalau perjalanan yang lebih lama,  sangat justify untuk nasi baryani dan nasi lemak .





Spaghetti Chicken Bolognese 



Biasanya Norzi lebih berminat dengan beef bolognaise. Oleh sebab yang dihidangkan di Airasia adalah ayam, jadi kurang memenuhi citarasa Norzi. Walaubagaimanapun, ini terpulang kepada citarasa masing-masing. 


Selamat menjamu selera.
Norzi~



Recent posts

Nasi Lemak Pak Nasser, Pesawat Air Asia..
Rumah Terbalik di Tamparuli , Sabah..
Pokok Kurma Berbuah di Malaysia...
Resepi Sambal Telur Puyuh..


No comments:

Post a Comment


“Semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan balasan yang terbaik.”.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...