Followers

Sponsored Advertisement

.

DAFTAR AGEN AFFILIATE JANA WANG SAMPINGAN

Anda pernah dengar tentang ada yang bertanya macamana teknik / kaedah / tips / cara nak buat duit secara online ?. atau dengan kata lain, ramai juga yang menyebut macamana nak jana wang secara online?. Benarkah perkara ini ? Logik kah untuk membuat duit secara online?

Secara peribadi , ianya sangat logik dan wajib mematuhi syarat untuk melayakkan diri anda mendapatkannya. Duit-duit yang bertebaran di sana sini tu , macam mana anda nak pastikan masuk ke akaun anda? Itu lah pentingnya syarat atau rules and regulation yang tertentu untuk melayakkan kita mendapat imbuhan masing-masing seperti yang dijanjikan. Ingat, kata kunci di sini adaah, cara dan kaedahnya perlulah betul. Sekiranya anda memenuhi syarat minima untuk melayakkan anda mendapatkan wang tersebut, maka cukup masa wang akan di transferkan ke akaun anda tanpa banyak persoalan. 

Mungkin ada sesetengah blog mengatakan buat duit dengan blog adalah penipuan , tapi berdasarkan pengalaman Norzi ini tidak mustahil selagi anda tahu menggunakan teknologi IT ini dengan cara yang betul dan sewajarnya iaitu untuk menjana wang secara online, Insya Allah duit masuk pun secara online sahaja tanpa perlu bersemuka dengan mana-mana pihak .  Itulah kuasa teknologi IT!.Sebab itulah penting untuk kita semua celik IT kerana dengan menjadi seorang yang celik IT,  kita nampak apa yang rakan-rakan tidak nampak. Yang penting, blog tersebut perlu mempunyai crowd dan ada pengunjungnya. Untuk memastikan blog berpengunjung tentu sahaja menuntut pemilik blog untuk bekerja keras sedikit.

Suka Norzi kongsikan 3 cara anda boleh menjana duit secara onlie di sini, 

1) Wang tabungan dari Nuffnang 
Anda layak mendapatkan wang tabungan dari Nuffnang dengan iklan-iklan yang diletakkan di blog yang sangat bergantung kepada traffic di blog anda. 

Nilai CPUV yang paling tinggi Norzi perolehi untuk satu sessi adalah sekitar RM30. Mungkin lebih ramai lagi yang mendapat lebih banyak dari jumlah ini. Tetapi Norzi gembira dengan pencapaian ini. Alhamdulillah terima kasih kepada semua pengunjung yang tak henti-henti melawat ke blog Norzi Foodilicious House dan Norzi Beautilicious House ini .. Ini adalah blog kategori biasa-biasa sahaja, bayangkan rakan-rakan yang mempunyai traffic yang sangat tinggi, rezeki masing-masing :) 

Lihat screenshot statistik dari Nuffnang untuk satu iklan CPUV. 



         Jumlah bayaran CPUV  untuk satu iklan.


2) Menjadi agen dropship
Anda juga itu anda boleh membuat perniagaan secara online hanya dengan menyertai  agen dropship Norzi Beautilicious House.   Untuk sebarang  penyertaan , sila email norzibeautilicioushouse@gmail.com


3) Mendaftar Agen Affiliate
Anda juga bebas boleh mendaftar untuk menjadi agen affiliate. Menjadi agen affiliate tidaklah sesusah mana, cuma anda perlu mencari affliate program yang mudah membuat bayaran.Untuk pengetahuan anda , Agent affiliate yang Norzi join ini membuat bayaran setiap hari. Dalam masa beberapa bulan sahaja Norzi berjaya membuat 9 sales iaitu bersamaan denga RM175.60. Rujuk jumlah jualan / bayaran yang telah Norzi terima. Terima kasih dan alhamdulillah.

Jumlah bayaran yang telah dicreditkan ke akaun.


Untuk menyertai agen Affliate ini sangat mudah. Anda juga boleh mendaftar sekiranya berminat. Anda hanya perlu membuat pendaftaran secara percuma di SINI  atau anda boleh gambar klik daftar agen di bawah. Setelah pendaftaran di buat, anda hanya perlu iklankan dan nantikan wang komisyen anda di kreditkan ke akaun anda. 





Selamat maju jaya.
Salam Ceria.

~Norzi


No comments:

Post a Comment


“Semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kamu dengan balasan yang terbaik.”.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...